Saturday, September 7, 2013

Legea data de Ponta in favoarea corporatiei canadiene este NECONSTITUTIONALA

Acum cativa ani eu am avertizat ca Ponta este un gunoi, dupa ce am citit ce propuneri facea el pentru modificarea Codului Penal, propuneri ce incalcau in mod flagrant principiile fundamentale ale Dreptului Penal, transformand Codul Penal intr-un instrument politic, de tip bolshevic. Am spus, am explicat, puteti cauta in postarile mele mai vechi de pe acest blog. Am prezis exact ca va folosi aberatiile lui pentru a confisca proprietatile oamenilor. Si iata ca legea data de el in favoarea corporatiei "canadiene" RMGC, este exact in acel spirit pur bolshevic.

Cititi articolele de la linkurile de mai jos. Articolul din voxpublica il stiam si eu, iar celalalt mi l-a trimis un prieten. Cred ca pe viitor voi incepe sa postez din corespondenta mea cu respectivul prieten, deoarece ar fi bine sa citeasca un numar cat mai mare de oameni, mesajele cu informatii deosebit de interesante pe care mi le-a trimis de cativa ani incoace.

http://capitalismpepaine.ro/2013/09/04/miscarea-antitaxe-da-in-judecata-rosia-montana/


 http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/ministerul-justitiei-le-da-dreptate-protestatarilor-legea-distrugerii-rosia-montana-este-neconstitutionala-vezi-documentul-oficicial-vocea-strazii-mai-tare-decat-vocea-lui-ponta-gabriel-s-a-pra-97495.html


Si unul dintre mesajele despre Rosia Montana pe care le-am primit de la prietenul meu:

Spuneam ieri de Legea Rosia Montana
Mai jos este o analiza punct cu punct facuta de Ministerul Justitiei cum ca legea este profund anticonstitutionala si ilegala


http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/ministerul-justitiei-le-da-dreptate-protestatarilor-legea-distrugerii-rosia-montana-este-neconstitutionala-vezi-documentul-oficicial-vocea-strazii-mai-tare-decat-vocea-lui-ponta-gabriel-s-a-pra-97495.html

Dupa ce citesti articolul esti obligat sa  tragi urmatoarea concluzie
Ponta este nu numai  duplicitar , dedublator (schizofrenic in limbaj medical )  cit si un jurist extrem de prost
Cit de prost sa fii ca sa crezi ca o asemenea lege poate trece ?????????
Sau poate intrebarea ar fi
Cit de disperat , sau de santajat sau de strins de .....     ca sa iesi in fata cu o asemenea lege??????
Sau inconstient ? As zice ca asta nu ..

Oricum nu s-a terminat inca

Disperarea este atiti de mareee..........

No comments: