Monday, September 2, 2013

Despre pagini de web cu numele AndradaDaciana

Dragi prieteni,

Am primit niste mesaje de la niste prieteni ce m-au instiintat despre articolele postate pe pagini web cu numele de AndradaDaciana.
Doresc sa mai precizez inca o data, ca singurele mele conturi cu numele de AndradaDaciana sunt urmatoarele:

http://www.youtube.com/user/andradadaciana

http://andradadaciana.blogspot.com/

precum si cotul meu de flickr cu poze cu costume traditionale romanesti.

Am ales numele de AndradaDaciana in ianuarie 2007 cand mi-am facut contul de youtube. Am pus acest nume, deoarece atunci eram interesata de istoria dacilor si de continuitatea acestora dupa retragerea aureliana. Din pacate, gunoaie iredentiste si bolshevice, au o problema cu mine si au facut pagini pe internet cu numele de andradadaciana, din care posteaza aberatii despre alte persoane. Au si cumparat site-uri cu numele unor persoane reale si au trecut la proprietarul site-ului numele de AndradaDaciana. Repet, eu nu am nici o legatura cu alte site-uri cu numele de AndradaDaciana, in afara celor mentionate mai sus si nici nu cumpar site-uri de web.
Se poate usor vedea impostura respectivilor, din faptul ca ei au pagina din 2013, in timp ce contul meu de youtube e din 2007.

Nu am nici timp si nici chef sa imi bat capul cu prostii respectivi, dar va avertizez sa nu cumva sa credeti ca ar fi paginile mele.

1 comment:

Unknown said...

Salutari, mi-au cumparat siteurile cu numele meu, exact aceeasi grupare, iar de pe paginile cu denumirea ta ataca diversi incomozi care le stau in cale...pana la urma ai facut bine ca lupti sub anonimat
Iacobini A.
P.S. la mine au inceput sa discute la telefon si au sunat-o pe nevasta-mea la serviciu :( "avocata" Ecaterinei Dochian cu vocea identica cu Ecaterina Dochian, grupul fata din dacia: http://www.cpcar.ro/GRUPUL-FATA-DIN-DACIA.php