Sunday, November 4, 2012

Daca am plecat Ardealule din tine



Daca am plecat Ardealule din tine:



daca am plecat ardealule din tine,
nu`i vina noastra,iarasi vom veni
n`am fost invinsi si nu vom fi nici maine
cand ceasul biruintei va sosi
aveam o tara scumpa si mandra
aveam si iarasi vom avea(…vom avea)
dusmanul care astazi rade
va tremura privind la ea(..privind la ea)
noi te iubim,ca tu ai fost al nostru
si viata pentru tine ne`am fi dat
dar prin dictatul rusinos si monstru
horty`sti au reusit de te`au furat
aveam o tara scumpa si mandra
aveam si iarasi vom avea(…vom avea)
dusmanul care astazi rade
va tremura privind la ea(..privind la ea)
de`aici din departari privind spre tine
si plange jalnic chinul tau amar
cand stim ca frati cei ramasi in tine
sunt torturati de un popor barbar
aveam o tara scumpa si mandra
aveam si iarasi vom avea(…vom avea)
dusmanul care astazi rade
va tremura privind la ea(..privind la ea)
te vom lua,ca tu esti doar al nostru
lasat pe veci de daci si de romani
te`am mostenit de la stramosii nostri
si nimanui nu te`om lasa in dar
aveam o tara scumpa si mandra
aveam si iarasi vom avea(…vom avea)
dusmanul care astazi rade
va tremura privind la ea(..privind la ea)
vom trece iar pe vechea frontiera
dreptatea noastra e stapana acum
prin vijelii si foc de mitraliera
armata noastra isi va face drum
aveam o tara scumpa si mandra
aveam si iarasi vom avea(…vom avea)
dusmanul care astazi rade
va tremura privind la ea(..privind la ea)
credinta`n tara si mereu inainte
sa cucerim ce`avem de cucerit
ardealul nostru e o tara scumpa
salaj,bihor si clujule iubit
aveam o tara scumpa si mandra
aveam si iarasi vom avea(…vom avea)
dusmanul care astazi rade
va tremura privind la ea (..privind la ea)

No comments: