Thursday, October 9, 2014

AndradaDaciana - Despre mine si despre cei ce imi folosesc pseudonimul pentru a ataca alte persoane



    Numele AndradaDaciana nu este numele meu real, ci este un pseudonim pe care l-am folosit cand mi-am deschis contul de youtube, la inceputul anului 2007.
    Singurele mele pagini de internet, cu numele de AndradaDaciana, sunt urmatoarele:
https://www.youtube.com/user/andradadaciana , deschis in 19 ianuarie 2007, asa cum se poate vedea in sectiunea "about"    https://www.youtube.com/user/AndradaDaciana/about
 si
http://andradadaciana.blogspot.com
,   deschis undeva in primavara anului 2009, cu cea mai veche postare datand din mai 2009.

    Am avut un cont de facebook, care insa avea o adresa numerica, asa cum erau toate conturile de facebook la inceput, si unde numele meu de user era  AndradaDaciana. Contul respectiv a fost inchis acum cativa ani, si am povestit deja ce s-a intamplat.
http://andradadaciana.blogspot.ro/2012/04/contul-meu-de-facebook-fost-dezactivat.html

Nu am alte pagini pe facebook cu numele de AndradaDaciana, nici de Andrada, nici de Daciana.
Nu am pagina cu acest nume pe wordpress.
Nu am cumparat nici un domain name cu acest nume si nu ma intereseaza sa am un site cu acest pseudonim.
http://andradadaciana.blogspot.ro/2013/05/o-pagina-de-internet-cu-numele-de.html
La ora actuala nu am nici un site pe internet.
Nu postez comentarii la articole din ziarele/revistele online cu numele Andrada sau AndradaDaciana sau Daciana.De mai multi ani de zile nici macar nu mai postez comentarii pe net:
http://andradadaciana.blogspot.ro/2012/12/despre-persoane-ce-semneaza-cu-andrada.html

    Niste cunoscuti de pe net,mi-au spus ca exista site-uri cu numele AndradaDaciana sau pagini de facebook, din care sunt denigrate diferite persoane. Site-urile respective nu imi apartin si nu stiu cine sunt cei care le-au facut. Stiu ca e vorba de o grupare ce s-a ocupat cu distrugerea comunitatii romanesti de pe youtube si cu compromiterea nationalistilor romani ce activau pe youtube, insa nu stiu cine sunt membrii gruparii. Eu nu am intrat niciodata pe respectivele site-uri si nici nu voi intra.
Acel grup, in ultimul timp a fost cunoscut in spatiul online, in special pe facebook, cu  numele de "FataDinDacia","MadeLnRomania", "Ecaterina Dochianu" insa, eu repet si am spus-o de nenumarate ori, ESTE VORBA DE UN GRUP, nu de o persoana.

Prima oara cand am intalnit acel grup, a fost pe undeva pe la inceputul anului 2008, pe youtube. Veneau cu aceeasi poveste, ca e o "femeie nationalista, atacata de jidanii cei rai". Si lumea chiar credea ca e o femeie..... Insa, citind comentarii mai vechi, am observat ca "femeia" respectiva, vorbea cand ca o femeie, cand ca un barbat ....... Pe vremea aceea, grupul avea o pagina cu numele de ElitaHeritage si alte variatii pe tema aceasta,apoi DonQuijote si alte variatii, apoi VladTepes si variatii, MadeLnRomania si variati, apoi EcaterinaDochian, apoi FataDinDacia, dupa care au inceput sa imi faca si mie clone si sa foloseasca numele de AndradaDaciana.
Clonarea mea in afara youtube-ului, de pe site-uri cu numele de AndradaDaciana.com etc,  a inceput dupa ce Ariel Iacobini a inceput sa scrie despre mine pe pagina lui de net.
 Ariel Iacobini, din motivele lui personale, a dorit redeschiderea subiectului si a postat pe pagina lui cpcar diferite informatii.

Urmatoarele lucruri sunt important de stiut:

Grupul activa pe internet, pe cele mai cunoscute pagini, ziare, forumuri, grupuri etc unde se adunau romanii. Cand a aparut youtube, au trecut pe youtube, iar cand facebookul a devenit cunoscut, s-au mutat pe facebook.

SCOPURILE GRUPULUI:
1Compromiterea nationalistilor romani, pentru ca acestia sa fie etichetati ca "ANTISEMITI".
  Membrii grupului "FataDinDacia" incarcau filme antisemite din zecile lor de conturi, dupa care le trimiteau si altor useri reali si le cereau sa reincarce si ei acele filme, astfel incat materialele antisemite sa fie repostate din cat mai multe conturi, reale, de pe youtube, iar Romania sa poata fi etichetata ca o tara antisemita si gruparile nationaliste romane sa poata fi persecutate politic, pe motiv de antisemitism. Puneau la filmele respective diferite etichete, label, ce permiteau celor ce monitorizeaza activitatea antisemita pe internet, sa gaseasca foarte usor acele filme. Filmele nu erau importante ca si continut, nu erau de calitate, ci erau facute cu scop provocator, nu educativ.

2. COMPROMITEREA SI DESTRUCTURAREA GRUPURILOR NATIONALISTE ROMANE DIN SPATIUL ONLINE SI DIN VIATA REALA

Alt scop era de a distruge increderea dintre membrii comunitatii romanesti si de a sparge grupurile nationaliste de romani de pe internet. Inscenau diferite chestii, pentru a provoca in mod artificial conflicte si resentimente intre membrii comunitatii romanesti. Imitau diferiti useri, si din conturi clone, ce pareau a fi ale cuiva, atacau alti membrii ai comunitatii romanesti. Mie mi-au facut foarte multe clone pe youtube, pagini ce pareau ca ar fi ale mele, pt ca aveau diferite linkuri ce apareau la mine pe blog de exemplu, imi imitau modul de a scrie, puneau filme sau chestii ce ma interesau pe mine sau care credeau ei ca m-ar interesa pe mine etc, imi pomeneau numele in diferite conversatii ca sa se creada ca si eu as participa la acele discutii etc, etc.
Am vazut la un momendat o pagina pe youtube ce isi listase la descriere aproape toate citatele date de mine in descrierea paginii mele de youtube, cele de la sectiunea about, si  cateva in plus, ca sa dea impresia ca ei ar fi pagina originala si ca eu as fi doar o membra in acel grup :( 
Din astfel de conturi create special pentru a parea ca apartin unor useri nationalisti, atacau diferite persoane, si dadeau vina pe userii imitati .....


Isi PREMEDITAU ACTIUNILE si DADEAU VINA PE ALTE PERSOANE sau ORGANIZATII pentru mizeriile facute impotriva comunitatii romanesti din spatiul online.

La un momendat, grupul folosea pozele unei blonde. Pana la urma s-a aflat ca pozele apartineau unei fete, Loredana,  ce lucra la un post de televiziune turcesc, si s-a dat vina pe turci pentru activitatea antisemita si pentru atacarea comunitatii romanesti. Dar, turcii de la respectivul canal de televiziune, nu aveau legatura cu ceea ce se intampla pe youtube.

Apoi gruparea a imitat si s-a infiltrat intr-o grupare palestiniana ce activa pe internet, si tot asa , au incercat sa arunce vina pe musulmani si sa declanseze un conflict intre nationalistii romani si musulmani.......

Deoarce Gruparea "FataDinDacia" avea ca si tinta organizatiile nationaliste, iar in aceste organizatii majoritatea membrilor erau barbati, gruparea si-a inventat falsa imagine de "femeie neajutorata", atacata de "jidanii cei rai"..... In conturile de youtube, foloseau poze de femei, in special blonde, fotomodele, mai putin cunoscute publicului larg.
Chiar si pozele Biancai Dragusanu au fost folosite, pe vremea cand aceasta era cvasi-necunoscuta ........

Numele de Ecaterian Dochian si l-au luat dupa numele unei alte modele din Playboy, Cristina Dochianu, ale carei poze le-au folosit de-a lungul timpului, in conturile lor de youtube:
http://www.vedetetv.ro/_pics/gallery/thumbs3/fmwwix7edu.jpg
Ecaterina- e prenumele eroinei Ecaterina Teodoroiu, pe care l-au adaugat numelui de familie al vedetei Playboy. Asa si-au creat identitatea de Ecaterina Dochianu, o identitate falsa, in spatele careia sta un grup specializat in compromiterea si destructurarea grupurilor nationaliste de romani, din spatiul online.

Personal consider ca vina pentru discreditarea romanilor si a Romaniei, atat in spatiul online, cat si in mass-media internationala, apartine in exclusivitate Serviciilor Romane de Informatii, acestea esuand lamentabil in datoria lor de a mai apara tara..... Din pacate, din 1989 si pana in prezent, Armata si Serviciile au fost distruse in mod sistematic, iar ceea ce a mai ramas din Servicii este folosit in special in lupte interne intre diferite factiuni politice sau pentru a sluji interesele noilor ocupanti- corporatiile straine.

Se poate vorbi foarte mult pe acest subiect, si s-a tot vorbit pe acest subiect din 2009, insa eu ma voi opri aici, pentru ca e pierdere de vreme.
Una din chestiile dorite de gruparea "FataDinDacia" a fost chiar acesta, sa ne iroseasca timpul si energia in cautarea inutila a adversarului fictiv, in loc ca noi sa ne consumam timpul pentru a face ceea ce faceam pana atunci-aparam imaginea Romaniei si a romanilor in spatiul online, faceam filme istorice ca raspuns la denigrarile si mistificarile unora, organizam proteste fata de reportaje cu informatii false si denigratoare, ce erau publicate sau difuzate de diferite trusturi media din Vest. Noi, cativa romani  de pe youtube, am reusit sa convingem BBC sau National Geographic sa elimine materiale ostile si jignitoare la adresa romanilor si Romaniei. Acele materiale faceau parte dintr-un veritabil razboi imagologic indreptat impotriva poporului roman, razboi ce ar trebui combatut in mod profesionist de Serviciile de Informatii, special platite si antrenate, iara nu doar de niste useri de pe net....


Cam asta am avut de spus despre acest subiect ...


Actualizare- 22 octombrie 2014
Tocmai am intrat pe blog si am vazut un comentariu ce astepta sa fie moderat pentru a aparea la acest articol. L-am citit, e plin de injuraturi si minciuni, in stilul tipic al gastii "fatadindacia".
Am lasat comentariul sa apara la articolul meu, deoarece cred in dreptul la libera exprimare si sunt din principiu impotriva cenzurii. Fiecare insa se exprima la nivelul sau si dupa caracterul sau......
Comentariul e plin doar de minciuni si injuraturi, pe care eu oricum nu dau doi bani, insa apare acolo o chestie ce trebuie explicata, despre relatia dintre mine si Ariel. Deci:

Ariel m-a contactat pe mine si nu invers. Eu nu auzisem in viata mea de el, nu stiam cine este. Nu m-a contactat doar pe mine, ci si alte pe persoane/useri de pe youtube, atacati de gasca "fatadindacia", pentru a afla ce s-a intamplat pe youtube si ce se stie despre acea gasca. Ariel doreste sa afle cine sunt membrii gastii, deoarece el si familia lui au fost atacati si hartuiti de acea gasca.
Pe mine m-a rugat mult timp sa scriu pe blogul meu despre acele lucruri.
El a facut un site dedicat acestei povesti si incearca sa informeze cat mai multa lume despre lucrurile urate intamplate pe internet, si despre mizeriile facute impotriva nationalistilor romani de catre diferite "servicii" sau "organizatii".

4 comments:

Unknown said...

salutari, pune si siteul meu combatere a antiromanismului wwww.cpcar.ro la tine la lista de siteuri

Unknown said...

www.cpcar.ro pune-l te rog si la tine in lista de siteuri, mersi

Anonymous said...

Cine esti tu, fa oaie??? Ai dat tu, o curva ordinara (incognito, inca si fricoasa) dar cu ambitii, de un naiv, Iacobini Ariel, cu scopul ca el sa te promoveze pe Net, pentru ca pana acum nici dracul nu te lua in consideratie??? Du-te fa in pizda ma-tii si nu te fa de rasul lumii. Ai sa ramai si fara de acest blog, nimicule, lepadatura ce esti, daca vei continua sa mamananci cacat. Iti promit. M.A. P.S.: Daca esti nationalista, de ce esti [este hotare??? Vino aici si expune-ti parerea in public. Daca nu, inchide botul pe veci.

Unknown said...

sterge-i comentariul mizerabil de mai sus din data October 19, 2014 at 2:19 PM