Friday, March 22, 2013

Mandru ca sunt roman

In 2006 am inceput sa folosesc site-ul youtube. Ma uitam in special la filme romanesti,cu  muzica, istorie, folclor. Observand eu ca impotriva noastra, a romanilor, si impotriva Romaniei, se duce o campanie intensa de denigrare si discreditare, am decis sa imi fac un cont pentru a putea contracara acele neadevaruri raspandite despre noi, astfel incat, in ianuarie 2007 mi-am facut contul AndradaDaciana.
Pe vremea aceea ungurii incarcau foarte multe filme in care puneau tot felul de poze cu personaje scarboase, diforme etc, pe care le prezentau ca fiind romani. In acea situatie am decis sa fac un film de raspuns, cu pozele unor romani reali, ca toata lumea sa vada ca noi nu suntem nici tigani si nici un neam de handicapati, dupa cum eram prezentati in filmele "prietenilor" nostri unguri. Filmul meu l-am intitulat "Mandru Ca Sunt Roman" si continea poze cu romani din Romania, Moldova sau diaspora, ce purtau sau arborau tricolorul.
Coloana sonora era "Noi suntem romani" si "Limba noastra" cantecul celor de la Ozone.
Din pacate, in 2010 filmul mi-a fost sters de cei de la youtube in urma unei plangeri false de copyright, facute sub numele de Roman Vasilescu.
Acest lucru s-a intamplat dupa ce eu, la fel ca si alti nationalisti romani de pe youtube, am fost atacati de catre o grupare formata din unguri iredentisti din afara Romaniei, precum si de elemente din "coloana a V-a" din Romania.
Puteti sa dati o cautare pe youtube dupa numele meu si veti vedea numeroase filme calomniatoare, facute impotriva mea de catre acele grupuri. Grupul SfCredintaOrtodoxa-DuhulCapitanului-SabieDeArhanghel-DarkEiiteSniper etc, fiind un proiect al unei unguroaice iredentiste din Arizona,SUA, Olga Khan, si al unui psihopat din Sidney, Australia, si "vandut" neavenitilor sub "licenta" "Carol".
Coloana a V-a are conturile MadeInRomania, ProudPatriotGirl, ElitaHeritaj, DonQijote, VladTepes etc si multe, multe alte variatii pe aceasta tema.

Voi pune aici un print screen cu cateva poze din colectia mea de cateva sute de poze cu romani purtand tricolorul. Voi mai adauga si poze cu imagini din film si cu plangerea falsa primita la acest film. Precizez ca toate pozele au fost facute inainte de anul 2007, eu avand aceasta colectie inainte de a-mi face cont pe youtube.

3 comments:

Unknown said...

Tu atunci cand scrii toate minciunile astea si inventiile astea pentru care nu ai nicio dovada decat imaginatia ta, nu te gandesti ca denigrezi niste romani patrioti de bine care nu ti-au facut niciun rau?
Chiar nu ai pic de contiinta?
Eu am parasit youtube din 2010 din cauza ta si a gastii tale cu care ati pus monopol pe youtube, mi-ati distrus toate conturile de youtube in timp ce voi sunteti activi dar faci pe victima in continuare.
Eu din 2010, deci de TREI ani mi-am inghetat blogul si mi-am refacut munca patriotica pe facebook, nu te-am mai pomenit nicaieri de peste TREI ANI si v-am lasat in pace pe youtube sa va faceti "treaba" de supraveghere a tuturor, cu toate astea tu continui si dupa trei ani sa scrii mizerii si minciuni, inventii elucubrante la adresa mea, chiar nu ai pic de contiinta ?
Te tot bati cu pumnul in piept ca esti mare patrioata/patriot dar lovesti de ani de zile in mine cu calomnii si insulte de ultima speta, acuzatii grave de care nici Dumnezeu n-o sa te mai scape...mai ales ca din nou le faci in POSTUL MARE AL PASTELUI...
Dumnezeu e sus si pentru toate aceste minciuni si inventii ordinare la adresa mea si a conturilor mele vei fi pedepsit draga "user Andrada Daciana" precum singur/a te prezinti, esti un USER de internet , o fantoma diversionista, o identitate FALSA in spatele careia eu STIU cine se ascunde ! AM AFLAT de farte mult timp si cu toate astea nu am facut-o public !
Eu v-am oferit pacea, am parasit youtube din 2010 dupa ce mi-ati distrus toate conturile si munca si mi-am vazut de pasiunea mea cu patriotismul pe facebook, cu toate astea tu vad continui sa ma denigrezi si acum si sa imprastii minciuni ordinare la adresa mea, chiar NU TI-E FRICA DE DUMNEZEU pentru toate aceste calomnii mizerabile? NU TI-E FRICA ca toate se vor intoarce impotriva ta si a familiei tale?

Este alegerea ta sa nu aprobi acest mesaj, sa-l citesti si sa-l stergi si apoi sa stergi tot ce este legat de mine imprastiat de tine pe bloguri (roking1990.blogspot.com / evelinanegara.blog / curaj.net/ROUIDF/ROIDF/CPCAR.ro / etc) si sa ma lasi in pace definitiv , sa incetezi cu calomniile si invetiile la adresa mea, eu nu ti-am facut niciun rau, eu nu sunt cine aberezi tu ca as fi, nu am nicio grupare si nu am fost in viata mea in USA sau in zona Covasna,nu sunt Olga Khan nu am 60 de ani,sunt romanca getbeget din Bucuresti, Carol alias DuhulCapitanului, SfCredintaOrthodoxa, TraiascaLegiuneaArhM s.a., e un copil de 18 ani din Giurgiu cu care n-am mai vorbit din 2010 pe internet, nu-l cunsc personal si despre care nu ma intereseaza activiatea lui de pe youtube pentru ca nu-i sunt nici sora, nici mama, nici iubita, deci nu ma mai asocia cu Carol, daca ai ceva cu el razboieste-te cu el.
continuarea in comentariul 2 (nu intra tot in unul)

Unknown said...

continuarea - comentariul nr.2

In trecut 2007-2008 imi trimiteai mesaje ca imi apreciezi munca, faptul ca odata te-am contrazis si n-am fost de acord cu tine in privinta lui Ceausescu sau Basescu te-a facut sa schimbi foaia cu mine si sa lansezi toate atacurile si calomniile la adresa mea de atatia ani peste 6 ani...chiar nu ai limite?
Ceea ce faci se numeste persecutie politica, este bolsevism pur, daca nu sunt de acord cu optiunile tale politice sau cu parerile tale trebuie sa ma denigrezi si sa ma ataci la persoana in halul asta si cu atata rea intentie?

Iti ofer pacea, suntem in POSTUL MARE, lasa-ma in pace si vezi-ti de viata ta , daca tu ai dusmani care te reclama nu e treaba mea, e treaba ta cu cine te certi cu toti ungurii si altii, razboieste-te cu ei daca iti arde de scandal si de dusmani nonstop si nu-mi pune mie in carca lucruri pe care nu ti le-am facut vreodata, nu inventa dusmani imginari in mine pentru ca eu nu-ti sunt dusman, nu va sunt dusman si eu sunt o patrioata romanca getbeget la fel ca ceilalti patrioti romani si nu ti-am/v-am gresit cu nimic !

Daca aveti dusmani razboiti-va cu ei si ia in considerare ca TOATE CONTURILE MELE DE PE YOUTUBE DIN 2006 MI-AU FOST DISTRUSE SI EXISTA PE LISTA NEAGRA A www.thejidf.org unde cineva le-a trimis si m-a turnat pentru a-mi fi reportate abuziv...deci incearca sa fii OM pe ultima suta de metri si daca intradevar ESTI ROMAN ADEVARAT SI PATRIOT inceteaza cu atacurile fratricide la adresa mea sau la adresa altor patrioti romani, ai ceva cu ungurii lupta-te cu ei, pe ei vad ca nu-i ataci, nu le publici conturile iredentiste ci imi ataci doar mie conturile mele romanesti patriotice...

Ti-am oferit pacea, sterge tot si lasa-ma in pace, deja au trecut 6 ani de cand o tii langa cu aceste povesti inventate...uita-te in oglinda si incearca sa fii sincer cu tine insuti draga user Andrada Daciana !

...vad ca din nou in timpul POSTULUI MARE ma ataci..
.
Numai bine !

Ecaterina alias MadeinRomania alias ProudPatriotGirl s.a.

AndradaDaciana said...

Nu am zis niciodata de tine ca ai fi Olga Khan sau ca ai sta in SUA. Olga Kahn este doar unguroaica din spatele conturilor lu "Carol".
Niciodata in viata mea nu am calomniat pe absolut nimeni si nu m-am luat de tine niciodata in viata mea, ci dimpotriva, tu esti provocatoarea care a inceput atacurile impotriva altor useri de pe youtube, inclusiv impotriva mea. Pe mine m-ai atacat dupa ce am facut filmul despre faptul ca lui Alexander i-a fost inchis contul, desi in acel film nu era vorba absolut deloc despre tine.
Nu te-ai retras de pe yt din cauza mea, pt ca eu nu ti-am facut absolut nimic,si nici eu nu mai am activitate pt yt din 2010 si chiar nu mai am activitate deloc. Te-ai retras de pe yt pt ca nu mai este asa de popular ca inainte si te-ai mutat pe facebook. Pe yt nu mai poti face grupuri, nu mai poti face lista de prieteni etc. De aceea te-ai mutat pe facebook, pt ca yt si-a schimbat multe setari si nu mai puteai asa de usor sa iei legatura cu alti useri si sa iti raspnadesti propaganda mincinoasa si antiromaneasca.
Am inca mesajele pe care mi le-ai trimis in Postul Mare, pline de injuraturi si de minciuni la adresa mea.
Daca ai aflat cine sunt, chiar te rog sa imi spui si mie :)
Nu are de ce sa imi fie frica de Dumnezeu, pentru ca eu nu am calomniat pe nimeni in viata mea si nu am facut rau nimanui. Chiar sunt in relatii bune cu Dumnezeu :)
Blogurile roking, evelinanegara,curajnet,cpcar etc NU IMI APARTIN.
Nu am nici o legatura cu distrugerea conturilor tale de pe yt. Insa chiar daca tu negi ca mi-ai atacat contul cu plangeri false, totusi eu am dovada ca mi-ai trimis zeci de injuraturi, ceea ce iti demonstreaa din start reaua intentie.
Din punctul meu de vedere, tu "FataDinDacia" esti o organizatie a "coloanei a V-a" si v-ati dat de gol de prea multe ori ca sa nu se prinda lumea cine sunteti.