Sunday, December 30, 2012

Despre persoane ce semneaza cu Andrada pe forumurile ziarelor

Azi un prieten mi-a spus ca a vazut comentarii postate sub numele de Andrada pe pagina nu stiu carui ziar si ca a crezut ca as fi eu. Imi aduc aminte ca si eu am vazut comentarii postate pe diferite ziare de useri ce semnau cu "Andrada".
Doresc sa precizez ca eu nu am obiceiul de a posta comentarii pe paginile ziarelor sau agentiilor de presa sub numele de Andrada. Ar fi absolut stupid din partea mea sa atrag atentia asupra mea, tinand cont ca gasca de impostori ce ne-a atacat pe youtube, cominternisto-maghiara, are "urechi" si "ochi" atat in presa, cat si la companiile de internet provider din Romania. Nu as face imprundenta de a posta cu acest nume, pt ca nu doresc ca toate jigodiile sa stie de unde ma conectez.
Cei care folosesc numele Andrada si posteaza comentarii ce par a fi postate de mine sut gunoaie diversioniste, si arunca momeli ca sa vada ce pescuiesc. DECI, NU POSTEZ CU NUMELE DE ANDRADA LA ARTICOLELE DIN PRESA ROMANEASCA.

Am vazut o gasca diversionista pe youtube, kgb-isti din Rusia si Moldova, ce ma tot mentionau in comentariile de pe diferite wall-uri de pe youtube si care incercau sa ma invite la dialog pe paginile lor sau chiar sa lase impresia ca ar fi in dialog cu mine. NICI VORBA sa discut cu niste kgb-isti sau cu niste iternationalisti comunisti. Eu nu sunt o simpatizanta a comunismului, asa cum au unii absolut gresit impresia, ci eu sunt o persoana obiectiva si analizez in mod corect orice perioada istorica. Apreciez lucrurile bune facute in Romania de dinainte de 1989, dar vad foarte clar si greselile de atunci. Si nu simpatizez deloc cominternistii ce au ocupat Romania dupa 1944, ci apreciez nationalistii romani ce au incercat, chiar aflandu-se sub ocupatie sovietica, sa schimbe in bine situatia din Romania.
Dupa ce Romania a fost ocupata de sovietici in 23 aug 1944, cominternistii adusi pe tancuri au trecut la distrugerea nationalistilor romani adulti si la intimidarea tinerelor generatii. Dupa 1989, copiii sau nepotii cominternistilor de ieri, continua sa ii persecute pe romanii nationalisti adevarati.
Dupa ce a murit Adrian Paunescu, eu am facut cateva playlisturi cu cantecele Cenaclului Flacara, cu melodiile nationaliste si cu cantece de dragoste. Pe pagina gastii FeteiDinDacia/ProuPatriot etc au aparut injuraturi la adresa nationalistului Adrian Paunescu, in cel mai pur stil bolsevic. Asta ca sa fie clar pentru toata lumea cine sunt persoanele din gasca aceea.
Si eu stiu, si multi altii stim, ca gasca respectiva are oamenii ei in mass-media, motiv pt care nu as face greseala sa scriu pe forumurile ziarelor cu numele de Andrada.
In concluzie- cand vedeti comentarii postate pe paginile ziarelor cu numele de Andrada care incearca sa imi imite stilul, e vorba clar de diversionisi si nu au absolut nici o legatura cu mine.

1 comment:

AndradaDaciana said...

Dupa ce am postat acest articol, am vazut pe pagina de Facebook a "Fetei din Dacia", ca a dat repede like la o pagina dedicata lui Adrian Paunescu. Iarasi aceeasi tactica de imitatie pe care gasca de impostori,din care face parte Fata Din Dacia, a folosit-o de nenumarate ori. Realitatea e ca au am print screnuri cu paginil lor de yt in care il injurau pe Adrian Paunescu, asa ca ipocrizia lor e usor de demonstrat.