Wednesday, March 10, 2010

Alte plangeri false de copyright de la gasca PPG

Abia mi-a fost restaurat contul de catre youtube, ca PPG a si postat minciuni si insulte la filmul meu despre AlexanderXVI. Cateve ore mai tarziu, ce credeti ca s-a intamplat? Am primit inca o plangere falsa de copyright la filmul meu despre AlexanderXVI, in care, fictivul "Gabriel Cobasnian" pretinde ca filmul meu despre AlexanderXVI ii apartine 100%.
Este clar ca individa aia PPG si gasca ei de spioni anti-romani, au o ura dementa pe userii romani care posteaza filme despre Istoria Romanilor si despre Religia Crestin Ortodoxa sau Folclorul Romanesc.
In filmul meu despre AlexanderXVI, eu am vorbit despre faptul ca lui Alexander i-a fost inchis contul in urma unor plangeri false de copyright si am anuntat oamenii despre noul cont al lui AlexanderXVI. Imediat, PPG si gasca ei au dat in turbare si au inceput sa posteze zeci de mesaje cu injuraturi la adresa mea si sa dea zeci de voturi negative comentariilor puse la acest film si filmului.
Precizez faptul ca AlexanderXVI a primit injuraturi de la PPG la filmele lui, dupa care a primit plangeri false de copyright si youtube i-a inchis contul.

Dupa aceea eu m-am trezit cu plangeri false de copyright. YouTube mi-a inchis contul, dupa care a rezolvat plangerile false de copyright si mi-a reinstalat contul pe 8 martie. Imediat dupa aceea, iarasi am primit injuraturi de la PPG si plangeri false de copyright sub nume fictive. Si nesimtita mai si are tupeul sa spuna ca nu ea a facut plangerile false de copyright, ca le-au facut -dusmanii ei, ba nu, prietenii ei, ba nu ...... pisica, bunica, si catelul si purcelul, toata planeta, in afara de ea! Ea doar iti trimite injuraturi, amenintari, iti fura pozele din albumul tau foto si face conturi care lasa impresia ca sunt ale tale, pentru a crea confuzie si pentru a-ti fura identitatea si a da vina pe tine pentru atitudinea ei agresiva fata de alti useri, spune tuturor, pe la spatele tau, ca e prietena cu tine la catarama, desi tu nici macar nu ai vorbit vreodata cu ea pe mail sau pe messenger si habar-n-ai cine e, ba chiar si incearca sa lase altora impresia ca ea ar fi tu. Deci, iti fura identitatea ca sa dea vina pe tine, te injura ca la usa cortului, dar, vai, nu ea e in spatele plangerilor false de copyright, ci altcineva.....planeta,incalzirea globala, extraterestrii etc........ Ok.

In caz ca nu se vede prea bine poza nr.2, am pus-o si in contul meu de flickr si o gasiti aici:

http://www.flickr.com/photos/24646726@N08/4425415260/sizes/o/







No comments: