Wednesday, February 24, 2010

Contul meu de pe youtube a fost inchis in urma unor plangeri false de copyright

Contul meu de pe youtube ANDRADADACIANA a fost inchis in urma unor plangeri false de copyright, venite din partea unor persoane mincinoase ce s-au identificat cu nume fictive.

In ultima vreme conturile mai multor useri romani au fost inchise in acelasi mod. Toate conturile inchise au avut ceva in comun:
1. Prezentau Istoria si Cultura Romaniei,
2. Proprietarii acelor conturi au avut discutii cu un grup de provocatori ce pozeaza in "mari patrioti romani",dar care in realitate duc o campanie de denigrare a unor personalitati importante ale istoriei, culturii si vietii politice a Romaniei.

Printre conturile atacate si inchise de acest grup provocator si ostil Romaniei si romanilor se afla:

AlexanderXVI, CodrulCXI, Padure111, AndradaDaciana,VickEu.

Alti useri au fost atacati si s-au retras de pe youtube in urma hartuielilor la care au fost supusi.Printre ei se afla Vlahia, Tismana, Codrul, AlexMatei etc.

Alti useri au fost atacati dar au reusit temporar sa isi pastreze conturile- mkolibaba, Sensatzia etc.

P.S.
3 dec 2010-
Unii dintre cei atacati au reusit sa isi recupereze conturile dupa ce au raspuns plangerilor false de copyright, insa nu toti. Eu si mkolibaba am reusit sa ne recuperam conturile.
AlexanderXVI nu a reusit sa isi recupereze contul, iar acum are un alt cont AlexanderSSI.
Alti useri au decis sa renunte complet la youtube, datorita mizeriilor ce se intampla acolo, printre acestia fiind Codrul-Padure.
Alti useri au primit plangeri false de copyright dupa ce am postat eu acest comentariu in feb 2010, printre acestia fiind Senzatia.

Pe langa plangerile false de copyright facute impotriva noastra, grupul de impostori a folosit si alte metode de intimidare si hatuire, printre ele fiind : raspandirea de calomnii despre noi pe youtube, crearea de filme obscene si calomniatoare la adresa noastra, postarea a numeroase comentarii pentru a ne insulta sau provoca la dialoguri neprincipiale.

7 comments:

AndradaDaciana said...

Mi-am facut un nou cont de youtube, numit AndradaDava. Voi incarca o parte din filmele mele acolo.

Anonymous said...

Sunt un mare fan de-al tau si mi-a parut rau sa aflu ca s-a intamplat asta. Intrebarea mea este de ce tre sa stam doar sa incasam in loc sa-i lovim noi primii pe acesti ticalosi ? Trebuia sa le faci tu prima plangere, sa-i sabotezi si sa-i umpli de nervi. Oricum, din cate stiu eu, contul tau suspendat este doar suspendat, Youtube ti-l poate realoca cu tot ce avea deja in el daca faci o contra-reclamatie sau ceva de genul asta.

Unknown said...

ceao..am si eu acceasi problema..dar nu stiu dc mi l-au suspendat....ticalosii si aveam cateva filme importante..nu pot face nici o cerere nik la ei??

Anonymous said...

si mie mi sa inchis astazi contul de youtube,adik facusem un video pe o melodie si pusesem o poza pe net,cei de la youtube mi`au zis ca este incalcarea drepturilor de autor,ceea ce a dus la stergerea contului care il aveam de 1 an jumate,cine ma poate ajuta sa mil iau inapoi?:(

AndradaDaciana said...

FenoMeNo si anonymous- din pacate abia acum am citit mesajele voastre. Daca ati primit o plangere de copyright, puteti sa raspundeti la ea si sa le spuneti celor de la youtube ca e materialul vostru. Dupa aceea reclamantul va trebui sa aduca dovezi ca intr-adevar a reclamat un material ce ii apartine. Daca nu aduce dovezi, youtube va va pune inapoi filmul si va va restaura contul.
La acest link veti gasi mai multe informatii despre cum puteti sa raspundeti unei plangeri:
http://www.youtube.com/t/dmca_policy

Dar sa tineti minte faptul ca materialul trebuie sa va apartina voua si sa puteti dovedi acest lucru.

Anonymous said...

cum fac sa-mi sterg contul de pe youtube daca acesta este suspendat? Ma ajuta cineva plx!

Cont Suspendat said...

Din pacate la mine e alta situatie!Am incarcat melodii ce apartineau unor case de discuri romanesti cum ar fi :
Casa Productions S.R.L.
CME Media Services Limited
De unde era sa stiu ca ''Production S.R.L.''sau ''CME'' au drepturi de autor pentru acele melodii ?!
Iar acum o sapt. mia fost inchis contu' :((
PS: poate uni ma stiti , avea contu ' www.YouTube.com/d0nRobert
Incarcam cele mai recente melodii aparute...
Acum ma gasiti AICI : www.YouTube.com/RobertTvMusic